Mokykla – darbo dienos centras
• Mokykla dirba kaip darbo dienos centras 7:30 – 17:30 val.;
• Vaikų užimtumas ir saugumas visą darbo dieną.
Mažas mokinių skaičius klasėse
klasėje mokosi iki 12 mokinių.
Ankstyvas užsienio kalbos mokymas
Ankstyvuoju užsienio kalbų mokymu siekiama geriau pasinaudoti kalbų mokymuisi palankiu amžiaus tarpsniu ir pagerinti užsienio kalbų mokymosi rezultatus vėlesniais etapais.
Mūsų mokykloje sudarytos palankios kalboms mokytis sąlygos: turime video ir audio aparatūrą, kompiuterius su kompiuterinėmis mokomosiomis programomis; sukaupta daug metodinės literatūros, dirbama su naujausiomis mokomosiomis priemonėmis; dalyvaujame tarptautiniuose projektuose. Po pamokų mokiniai gali lankyti užsienio kalbos būrelį, tobulinti ir turtinti savo kalbinius gebėjimus.
Inžinerijos pradmenys
Formuojami elementariausi inžineriniai mokėjimai ir įgūdžiai. Skatinama stebėti, pažinti, atpažinti, tyrinėti gamtinę ir kultūrinę-inžinerinę aplinką, analizuojant paprastus inžinerinius procesus, elementus ir produktus. Inicijuojamas inžinerinių procesų, elementų ir produktų tyrinėjimas, naudojantis įvairiais metodais, pvz., nagrinėjant pavyzdžius, ardant, jungiant, konstruojant, eksperimentuojant, modeliuojant, atliekant bandymus, naudojant simuliacijas, tiriant, aptariant, projektuojant. Verslumo gebėjimo ugdymas.
Ugdymo procesas orientuotas į individualius vaiko gebėjimus
• Bendroji pradinio ugdymo programa, integruojant ir papildant mokomaisiais dalykais, individualizuojant ugdymo turinį;
• IT taikymas;
• Užsienio kalbų ir inžinerijos pradmenys;
• Pamokų ruoša konsultuojant klasės mokytojai, kvalifikuota individualią pagalbą mokiniui;
• Integruotos pamokos, pamokos netradicinėse erdvėse;
• Aukštos kvalifikacijos, profesionalūs ir kompetentingi pedagogai, logopedo teikiamos paslaugos;
• Paruošimas konkursams ir olimpiadoms;
• Įvairiapusė projektinė veikla.
Aktyvumas dalyvavimas olimpiadose ir konkursuose
lietuvių k., gamtamokslinės bei matematikos olimpiados, vykstančios mieste ir šalyje.
Profesinis pedagogų tobulėjimas
Kvalifikacijos tobulinimo seminarai ir konferencijos įstaigoje, mieste ir šalyje, gerosios patirties sklaida Įstaigos/miesto bendruomenei; Projektinė veikla.
Moderni mokykla
• Kvalifikuotų pedagogų, logopedo teikiamos paslaugos;
• Įvairiapusė projektinė veikla;
• Ergonomiškos patalpos, saugi, šilta, estetiška aplinka;
• Jaukus ir erdvus valgomasis;
• Didelė, saugi ir išskirtinė mieste uždara teritorija, kurioje yra vaikų auginamas ir prižiūrimas sodas ir daržas, menų alėja, sporto zona, „Vėjo namai“ ir kt.
Gamtamokslinis ugdymas
Skirtas ugdyti mokinių gamtamokslinę kompetenciją – gebėjimą ir nusiteikimą naudotis gamtos pasaulį aiškinančiomis žiniomis ir gamtos tyrimų metodais siekiant atsakyti į iškylančius klausimus, ieškoti įrodymais pagrįstų išvadų bei sprendimų; suprasti žmogaus veiklos sukeltus pokyčius gamtoje ir imtis asmeninės atsakomybės už aplinkos išsaugojimą, tausoti savo ir kitų žmonių sveikatą. Gamtamokslinis ugdymas svarbus kiekvienam šiuolaikiniam žmogui, jis padeda suprasti pasaulį, kuriame gyvena, suvokti mūsų planetoje gyvybę palaikančias sistemas ir procesus, atsakingai taikyti gamtotyros žinias kasdieniame gyvenime bei profesinėje veikloje.
Sveikos mitybos ir fizinio aktyvumo skatinimas
Sveika mityba ir fizinis aktyvumas – ypač svarbūs sveikos gyvensenos komponentai, kurie turi susiformuoti jau vaikystėje. Mityba yra viena iš būtinų vaiko normalaus augimo, fizinio ir psichinio vystymosi sąlygų, o fizinis aktyvumas lemia vaiko organizmo harmoningą vystymąsi ir sveikatą. Todėl sveikos mitybos įpročių ugdymas bei fizinio aktyvumo skatinimas turi būti vykdomas ir šeimoje, ir mokykloje. Mitybos ir judėjimo įpročiai formuojami vaikystėje turi būti stiprinami kiekvienais metais. Todėl svarbu, kad mokiniai suprastų, kaip tarpusavyje yra susiję mityba, fizinis aktyvumas ir sveikata. o prevencijos ir sveikatos skatinimo planai bei priemonės turi būti įdomūs ir patrauklūs.
Dėmesys vaiko gerovei, saugumas
Įdiegtos stebėjimo kameros, sveikatinimo programos, projektai, Sveikuolių šventės, ekologijos projektai mokykloje, mieste, Lietuvoje ir užsienyje,
Ugdymo turinio individualizavimas
Individualizuotas ugdymas – tai pripažinimas, kad mokiniai yra skirtingi ir skirtingais būdais pasiekia geriausių rezultatų, kad jie mokosi ir patirties įgauna ne tik per pamokas, bet ir namuose, neformalioje veikloje.
Individualizavimas padidina mokinių mokymosi motyvaciją, pasitikėjimą ir savigarbą, yra būtina sąlyga kompetencijoms ugdyti, mokinių individualių poreikių ir mokymosi stilių nustatymui; ugdymo turinio (dalykų turinio, mokymo, mokymosi ir vertinimo būdų, mokymosi aplinkos ir kt.) pritaikymo individualiems mokinių poreikiams, t. y. diferencijavimo;
Mokyklos darbas organizuojamas taip, kad kiekvienas mokinys pasiektų kuo geresnių rezultatų; nuolat stebima individuali kiekvieno mokinio pažanga;
organizuojamas aktyvus sąmoningas mokymasis, vertinama siekiant padėti mokiniui mokytis ir išmokti.
Neformalus ugdymas, atitinkantis vaikų poreikius
Neformalusis ugdymas yra kryptinga veikla, kuria, plėtojant žmogaus asmenines, socialines ir edukacines kompetencijas, siekiama ugdyti sąmoningą asmenybę, sugebančią atsakingai ir kūrybingai spręsti savo problemas ir aktyviai dalyvauti bendruomenės gyvenime.